Sunday, July 05, 2020

Moderne stempels op Franse zegels

Wat is dit nu voor onderwerp voor dit blog. Nu het valt mij op dat de meeste gebruikte Franse zegels tegenwoordig met een soort traliestempel worden ontwaard.
Van b.v. de kippenzegels die zijn uitgegeven zie je zelden een ander soort stempel. (zie foto's)



Nu vind ik klein rondstempels toch wel wat leuker, naast dat het moeilijk is deze te bemachtigen.
Ben eens op zoek gegaan binnen mijn kippenverzameling en het franse insteekboek wat ik ook heb, niet allemaal dubbelen doch ik houd ze gewoon apart. Kwam toch daar enkele rondstempels tegen, heb deze maar intern geruild met mijn kippenverzameling.


Moet dus nog opzoek naar heel wat andere zegels, c.q. stempels erop.




Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats