Friday, March 20, 2020

Coronavirus en postzegels

Het is een speciale tijd op deze globe, het #coronavirus heeft toegeslagen. Na China is nu de rest van de wereld aan de beurt,  Hier in Nederland is gekozen voor een beleid waar niet iedereen zich in kan vinden. Misschien dat een volledige afsluiting van ons land toch nog binnenkort wordt afgekondigd.
Zelfs bij onze lokale postzegelclub, waar de bijeenkomsten al werden opgeschort, zijn zelfs de rondzendingen nu gestopt. Zelf ben ik na enkele jaren mij Zweden verzameling eens aan het uitzoeken.
Enkele jaren terug eens twee insteekboeken op de veiling van #Globezetten gekocht en deze ben ik nu -eindelijk- aan het uitzoeken. Inmiddels al wat gaten in mijn albums (2x Davo) kunnen opvullen.  Ben er nog lang niet klaar mee.  Wil ook wat dubbele op #Marktplaats zetten. Zitten ook wat hogere waarden tussen zo te zien.  Een Michel van onze club geleend. Deze voor Noord Europa kost ca € 68.= , zijn toch wel bedragen. 

Zal ook nog wat zegels van Zweden laten zien, anders is het zo'n kale boel.



Kunnen natuurlijk niet ontbreken,  zegels met kippen erop, Zweden heeft die ook.



Heb ik ook een boek voor, zegels met vissen. Overigens missen deze nog in beide collecties.

Misschien binnenkort nog wat op dit blog. CU 

Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats