Thursday, December 05, 2019

stampy.nl

Nu heb ik ook een website  stampy.nl  Mocht je die eens bezoeken zie je dat de laatste update van 31-12-2018 is.
Nu is het zo dat ik voor deze website een programma heb, hetwelk op mijn vorige computer (WindowsXP versie) gewoon werkte.  Nu is het systeem Windows 10 en dat werkt met een hele boel wel doch met het betreffende programma niet dus. Heb getracht het programma te updaten maar dat lukt ook niet naar windows10.
Kan dus niet bij mijn websitegegevens op deze computer en updaten al helemaal niet meer.

Moet daar nog eens naar kijken of verder vragen hoe dat zit.

Verder ben ik druk met The Stampgame, leuke ruilsite. 

De kippen staan op een laag pitje, niet op het gas dat niet.  Moet daar ook maar eens over denken hoe het daar verder mee moet.
 Als je nog een leuk plaatje wilt, komt hij:


Stadspost, uit 2001, toen gingen we met de zegelwaarde -mede- naar de Euro.
Spaar ook zegels met deze twee waarden.


Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats