Sunday, February 23, 2020

Lastige afwegingen

Vandaag zo'n dag dat er weer "gepostzegeld" kan worden.  Nu schiet dat ook niet erg op vanwege andere dingen, maar toch.  Allereerst de veiling voor The Stampgame in orde gemaakt. 20 items waarop geboden kan worden door leden met sterren in hun account.  Weinig actie tot op heden, we gaan het zien.Verder wat Denemarken uitgezocht, nu blijk ik nog wat losse zegels te missen van een soort die wel/ook in een velletje (minisheet) zitten. Nu zitten de minisheets al in het album doch ook in mijn doubletten zitten ze.  Wat zal ik doen, eruit scheuren ? Of misschien toch achter de gewone losse zegels aangaan.Moet eigenlijk dat doublettenalbum eens doorlopen en dingen in de verkoop doen. Kost wel wat tijd maar nu zitten ze gewoon maat te zitten, net als alle andere zegels natuurlijk. Laat de betreffende zegels even zien, 



De rechtse zegel zoek ik dus nog, of niet.  Beide zegels heb ik ook los nodig, doch wat is nodig...

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats