Sunday, December 15, 2019

Globe Zetten

De Globe Zetten is de vereniging waar ik momenteel lid ben. Kleine vereniging met zo'n kleine 30 leden. Elke maand in "het seizoen" een bijeenkomst waar een veiling is en een tafel vol stuiver- en andere postzegel boeken. Van de laatste keer hier enkele van door mij uitgehaalde zegels.


Zitten wat thema's bij die ik verzamel,  vissen, basketbal , de Franse zegel lijkt mij een persoonlijke uitgifte,  moet dat nog even uitzoeken,  De twee koeien zet ik apart voor een kleindochter.
Heb er nog twee, de ene is paardenliefhebster en de andere vindt dinosaurussen geweldig. Bewaar deze zegels gewoon voor ze. Hebben -nog- geen idee dat opa dat voor hen doet. Misschien hebben ze niets met postzegels maar dat zien we dan later wel.

Nu weet ik niet altijd of is die thema zegels al heb maar ze kunnen natuurlijk altijd weer terug in mijn ruil/verkoop boeken.

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats