Thursday, March 26, 2020

En hoe zit het met de kippen ?


Eigenlijk best wel goed. De 8 oudere dames die er rondlopen hebben het nog best naar de zin. 
Oplettende lezertjes ( heb ik die hier wel?) weten dat er al enkele jaren geen haan bij de dames is geweest. Kleine kuikens van deze kippen krijg ik dus niet meer.

Wel overweeg ik wat eitjes ergens op te halen om een of meerdere dames nog een broedsel te laten groot brengen.
Misschien houd ik het bij zijdehoentjes, doch een ander ras is misschien ook wel leuk. 


Komen natuurlijk ook haantjes uit dan, maar dat zien we dan wel weer. 

Omdat de vakantiereis voorlopig niet doorgaat zoals het er nu uitziet kan ik dat natuurlijk best gaan regelen. Even wachten tot er weer een broedse dame is en dan achter wat eitjes aan.



Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats