Wednesday, March 25, 2020

Tijd om te lezen ??

Natuurlijk heel erg dat coronavirus dat zo toeslaat op deze wereld. Gisteren even eruit om wat eten enzo te halen. In de supermarkt ook langs de dagbladenstandaard gelopen, al die grote koppen gaan er over, ook de tv en sociale media staan er vol mee. Maar geen krant meegenomen, ga je niet blij-er van worden. Beetje FB, TV en teletekst is genoeg.
Misschien tijd om weer eens een boek te lezen, doe ik meestal alleen in de vakantie.



Nu gaat die geplande en geboekte vakantie dit jaar niet door, officieel nog niet maar ik zie ons eind mei niet naar ItaliĆ« vertrekken. Hoewel een boek lezen nu zie ik ook -nog- niet zitten, misschien later als we helemaal het huis niet meer uit mogen. 


Morgen een brief naar een verzamelaar van stempels die eens per 4 jaar kunnen verschijnen op poststukken. Ik wist dat ik er nog ergens een had zitten en hoewel nog een beetje band met Nieuw-Vennep ( 26 jaar daar gewoond) ga ik hem toch ruilen voor een persoonlijke postzegel. Uiteraard heb ik hem toch nog digitaal dan.


Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats