Saturday, August 15, 2020

Aankopen via internet.

In deze verlichte tijden , het corona virus heeft nogal wat op zijn kop gezet, althans de maatregelen die onze "wijze"mannen en vrouwen hebben bedacht om het tegen te gaan. en/of te bestrijden. Nu denkt niet iedereen daar hetzelfde over, hebben ze ook postzegels van, anders denkende, zie zegel hieronder.



Een van die maatregelen is/was dat bijeenkomsten met meerdere verboden werden, of was het meer een richtlijn?  In ieder geval ook postzegelbijeenkomsten zoals beurzen, verenigingsavonden en veilingen waren er niet meer. Wat er wel nog is, het bekende WWW en daar kun je heel wat postzegels bekijken, ruilen, verkopen en kopen.  Nu heb ik afgelopen week weer wat  zegels binnen gekregen van mijn thema persoonlijke postzegels via Marktplaats. zie hieronder.




Nu zitten daar ook z.g. persoonlijke zegels bij,  de eerste van AndrĂ© van Duin ( zag ik pas bij d vergroting van de scan)  en ook die van Fokke en Sukke zijn dit. Persoonlijke postzegels zijn de tabzegel en de Zeeland Fietszegel,  die andere zegel kan ik nog niet helemaal  thuisbrengen, maar nu ik het stempel zo zie lijkt het mij ook een achterdeurzegel (geen PP)
Zo zie je maar, blijft een leuke hobby. 


Labels: , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats