Sunday, April 15, 2012

Afweken of niet ?


Mooie FDC van Suriname met de Paasweldadigheids zegels van 1971. Nu is het aanbod van dit soort FDC's momenteel overweldigend. Je kunt ze bijna per kilo kopen voor enkele euro's. De wet van vraag en aanbod speelt tegenwoordig een grote rol.  Voor onze overzeese gebiedsdelen, voormalige moet ik schrijven, geldt dat evenals een groot deel van de Nederlandse FDC's.  Je kunt de zegels er wel afweken natuurlijk, heb je een mooie serie voor enkele dubbeltjes. Of de waarde van dergelijke gestempelde zegels hetzelfde is als gebruikt waag ik te betwijfelen. Deze zegels zal ik afweken en wel voor de haan, welke in mijn collectie kippenzegels zal plaatsnemen. Nu ik dit schrijf denk ik dat ik hem al postfris heb.(nagekeken  en inderdaad) Zal hem toch afweken en erbij doen. Naast deze FDC nog een tweetal aangeschaft op de laatste clubavond beiden met ook 1 zegel die ik kan gebuiken of ruilen met een postzegelvriend.

Labels: , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats