Monday, April 05, 2021

Koeien, blijft lastig al die soorten.

Bij het afweken kwam in deze runderzegel tegen van Nederland.


Nu loopt mijn catalogus tot 2010, doch gelukkig heb ik ook nog mijn computer waarop ook heel wat staat.
Bij Nederland/2012 staat dit vel:
Ik dus kijken om welke zegel het hier gaat, nog eens kijken, vergroten, doch zien doe ik hem niet volgens mij. Nadat ik de paskruizen zie op deze afbeelding ga ik toch maar eens kijken bij Stampworld. Daar wordt het duidelijker, hieronder de afbeelding die ik daar tegenkom.



Blijven wel 6 soorten doch de opstelling is anders geworden, zal wel veel over vergaderd zijn.
In ieder geval is mijn koeienprobleem opgelost. Met catalogus was er geen probleem geweest, hoewel probleem....



Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats