Thursday, October 01, 2020

Gaat wel snel allemaal. Die tijd.

 Lijkt wel of de tijd vliegt, alweer oktober 2020. Het 19e coronavirus houdt iedereen nog wel even bezig. Veel clubs en groepen schorten alle activiteiten op. Het fenomeen mondkapjes is ineens populair bij de landelijke overheid. Die weten ook niet wat ze willen, moeten is een beter woord.

Ben , zoals eerdere post, bezig met mijn postzegels.  Zie dat er nog al wat uitzoekwerk ligt, of had ik dat al gezegd. Ooit geroepen dat ik minimaal 5 advertenties per dag op MP moest zetten, lukt niet helemaal. Overigens heb ik ook de verkoopkanalen EBAY en DELCAMPE weer actief gemaakt. Nu zelf nog...

Zal dit weekeinde weer een Round Robin opstarten voor ANSC.  https://allnationsstampclub.groups.io/g/main  vandaag nog wat kaarten op de bus gedaan mbt Postcrossing. Speciale gelimiteerde postzegel erop. Is er 1 van 10.


Tevens deze week 3 kaarten retour ontvangen. Lag enige tijd stil maar ik heb nog genoeg zegels om weg te plakken.

Ga ook nog wat doen aan The Stamp Game .



Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats