Sunday, March 07, 2021

Nieuwe ruilgroep

Naast The Stamp Game en ANSC in groups.io waar ik -mede-  eigenaar en -moderator ben heb ik toevallig een site gevonden waar je gewoon 100 tegen 100 zegels kunt ruilen. Heb inmiddels twee zendingen verzonden en een bevestiging gekregen van ontvangst. De rating was 5/5 mooi toch. Mijn eerste zending moet ik nog ontvangen, wacht dat gewoon maar even af.
Zo'n nieuwe groep is altijd een afwachten msar ik ga het zien. Overigens heb ik eigenlijk nog veel te veel om uit te zoeken, vandaar de weinige stukjes hier. Heb op FB van de eerste twee clubs ook nog een pagina,  De Globe Zetten, mijn lokale club doe ik ook de FB pagina voor. Zo is er nog veel mee in de cloud dat mijn aandacht/onderhoud behoeft. Zie o.a. plaatjes hieronder




Even genoeg voor vandaag. Heb je al op de zegels geklikt ?

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats