Friday, March 05, 2021

Op naar de 1000 postings

 Nu dan moet ik er toch wat meer gaan maken dan in 2020. Postings in mijn blog.
Voor je het weet is het alweer maart en dit is mijn eerste schrijfsel in 2021, niet dat ik zo direct weet waarover het zou moeten gaan.  Kippen of postzegels dat heb ik ooit vastgelegd voor dit blog.
Heb de laatste tijd wel wat oude contacten aangehaald op het postzegelgebied. Levert wel ook leuke zegels op brieven op. Deze is van Peter uit de US of A.



De persoonlijke fietszegels heb ik ook nog los, kan ik denkelijk een andere verzamelaar wel mee plezieren. Heb deze allemaal geruild tegen wat Covid 19 persoonlijke postzegels, daar heb ik er
inmiddels een aantal van.








Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats