Friday, October 16, 2015

niet opgelet ??


Dit zijn twee zegels uit een rolletje van 100 zegels die hier ruim een jaar hebben gelegen. Nu verzamel ik persoonlijke postzegels. Om dat te bekostigen verkoop ik ook af en toe wat van deze zegels. Deze werden ook gebruikt door mijn echtgenote, die er ook opstaat op deze zegel, zodat de "voorraad" niet echt goed werd bijgehouden door mij. Ze zijn nu op, en dat hoort ook zo met postzegels, gewoon gebruiken dus. Nu blijkt dat ik geen ongebruikt c.q. postfris exemplaar meer heb. Zit ik niet helemaal mee, wel een beetje dus, maat ik bestel ze niet meer bij.
Als er nog eens een kortingscode langskomt van PostNL schaf ik misschien nog een rol van 100  -andere -zegels aan.  Nu blijft het bij af en toe een velletje van 10 stuks. Gelukkig heb ik ze wel digitaal postfris ;-)

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats