Saturday, April 11, 2015

Kippen update

Tijd vliegt. Gisteren mijn resterende eitjes onder de kloek weggehaald. Geen van de resterende drie waren bevrucht. Vandaag langs een clublid geweest waar 9 eitjes ruim een week nu in de broedmachine liggen. Van deze 9 zijn er zeker 6 onbevrucht , twee wel en een twijfelei. De laatste drie blijven dus nog even liggen.
Van de onbevruchte eitjes waren de meeste van mijn witte zijdehoentjes, die ik dus graag wel bevrucht wil hebben. De wel bevruchte zijn van of mijn buff en/of mijn wildpatrijs hennen x de witte haan dus. Wacht het verder maar af dus.  Vandaag mijn broedse buff hen voorzien van een tiental eitjes welke klaar lagen voor de kloek die er zin in heeft. Jammer genoeg zitten er maar enkele eitjes van mijn witte zijdehoentjes bij, we zullen zien over ruim een week als ik ze schouw. 
 pappa ??

Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats