Thursday, February 05, 2015

Je Suis Charlie

Nu ben ik natuurlijk niet Charlie maar de wereld stond even op zijn kop en reageerde massaal op de terroristische actie in Parijs. Liep al een tijdje met het idee om er ook een persoonlijke zegel aan te wijden. Gewoon 1 velletje voor eigen gebruik, met wat verkoop kostenneutraal te houden volgens mij. Nu vandaag was de post van PostNL binnen. Hele brief waarbij het ontwerp niet voldoet aan de voorwaarden Persoonlijke Postzegels ( waarom dat met hoofdletters zou moeten is me overigens onduidelijk). Vanwege de politiek getinte afbeelding is de gehele bestelling ( 1 velletje) afgekeurd.
Het bedrag wordt binnen 3 weken teruggestort. Jammer. Kon nog net het plaatje terughalen bij PostNL, weet ik wat ik mis..


Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats