Saturday, November 22, 2014

Even niet opgelet ??

Zie dat het al weer bijna een maand terug is dat ik at op mijn blog geschreven heb. Zou toch een dagelijks item zijn had ik me ooit voorgenomen. Nu kost dat FB ook veel tijd en als je dan nog wat groepjes beheert is het helemaal lastig. Vandaag, mooi weer, kippen binnen en ik ook.
Wat "troep" uitgezocht en dan kom ik veel dingen tegen die me dan weer weerhouden van efficiënt bezig zijn. Opruimen of zo. Laat vandaag een brief zien uit Australië van een oud collega bij Lavac ,laatstelijk in Cruquius.  Marc zat voor een half jaar of zo in Australië en hij was wat mooie cartoonzegels tegen gekomen. Was het iets voor mij ? Hij zag daar we handel in via mij. Denk niet dat ik er ooit een antwoord op heb gegeven. Laat de flop zien een een deel van de inhoud.




Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats