Sunday, September 13, 2015

Postzegels, motief, bewaren en verzamelen.

Ben -eindelijk- tot de conclusie gekomen dat ik wel eens wat postzegels weg kan doen. In de loop van de jaren nogal wat zegels apart gehouden waarvan ik dacht, dat is een leuk motief om ook te verzamelen. Noem het nog steeds bewaren i.p.v. verzamelen. Als ik het bewaar dan houd ik , als ik wat tegenkom, de zegels apart.  Wel in een stockboek, soms meerdere motieven in een. Nu is het inmiddels een lang lijstje aan het worden. Vissen, perfins, vogels, glas in lood, Finland, Noorwegen, basketbal,aantekenstrookjes,stadspost, hoewel dat laatste aansluit op mijn persoonlijke postzegelverzameling. Blijft hoe en waar te beginnen, zal daar eens verder over na moeten denken ... 


Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats