Saturday, April 18, 2015

Kippen uit Brazilië

Vandaag een dikke enveloppe uit Canada ontvangen. Hierin o.a. een enveloppe met een fraaie zegel uit 2014. Uitgegeven in Brazilië ter gelegenheid van het internationale jaar van de boerenfamilie, voor zover mijn interpretatie van Portugees toereikend is hiervoor. Nu heb ik daar bij ons niets van gemerkt, wel van 2014 maar niet dat het het jaar van was dus. Het is elke dag wel de dag van, of de week van ...enz enz. Inmiddels vind ik het vaak naar commercieel gedoe ruiken deze benadering van het lopende jaar. Je kan elke dag wel iets herdenken of vieren, en dat zal dan ook wel gebeuren. 
Het jaar van heeft in dit geval toch een mooie zegel opgeleverd met o.a. een toompje kippen erop, 2 hennen en een haan. 
Ook voor mijn viscollectie zou ik het paartje, want dat is het, nog kunnen scheiden. Beter is natuurlijk nog een exemplaar te bemachtigen. Oja, het plaatje( nog op de flop):


Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats