Friday, September 28, 2012

cancellations-stempelen

Kreeg een reactie op stempels die op brieven geplaatst zijn en op een ander blog werden gevonden.
http://sendmeacover.blogspot.nl/search?q=netherlands  Dit zijn handstempels die je tegenwoordig nog wel hebt doch minder of bijna helemaal niet meer ziet op je normale briefpost. Zelf laat ik mijn brieven aan postzegelvrienden -meestal- stempelen met dit soort stempels. Wel is het zo dat ze dan in de normale zak verdwijnen bij het "postkantoor" in onze supermarkt. Gevolg kan zijn dat ze nogmaals door een stempelautomaat gaan, de ene verzamelaar vindt dat geweldig, twee stempels op een poststuk, de andere geeft er niet om en een derde vindt het vervelend. Als ik weet hoe of wat pas ik mijn zending daarop aan.
Zal nog een plaatje van een stempel laten zien. Persoonlijke zegel vanwege 50 jaar geleden de eerste ruimtecapsule de lucht in (er boven dus...) Sputnik.




Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats