Thursday, August 02, 2012

Lijkt wel reclame

Lijkt wel dat ik reclame maak voor ab-collect-edison, de postzegelhandel in Den Haag met zijn spaarpostzegels. Nu heeft Aadb, eigenaar, zo af en toe de gewoonte een prijsvraag of ander PR middel aan te wenden om zijn zaak in de schijnwerpers  te zetten. Een website heeft hij niet, denkelijk vraagt dat te veel tijd. Nu kreeg ik vandaag een fraaie prijs, het velletje "na 12 september" onder sommige lezers vast wel bekend.
Op de enveloppe zaten ook -uiteraard- speciale persoonlijke postzegels. Deze maken dan weer reclame voor Nederland. Als je goed kijkt naar de teksten onder de afbeeldingen is de eerste in het Duits en de tweede in het Frans. Ik weet niet of hij ook klanten in die landen heeft, zo ja zouden persoonlijke Europa zegels ook een optie zijn. Vraag me af of er meer zijn in deze serie, Engels lijkt me minimaal .   ;-)


Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats