Thursday, July 08, 2021

Op naar de 1000

 Schrijversblok. Volgens WIKI is het dit :  Schrijversblok is het tijdelijke onvermogen van een schrijver of componist om tot schrijven te komen.  Mooi dat je hier mee kunt zitten, kom ik nooit aan de 1000 postingen of heet het plaatsingen op mijn blog. Dit zou nummer 998 zijn volgens blogger, overigens een van de vele Google dochters. Vreemd dat dit soort bedrijven geen zonen hebben en alleen dochters. Hoe ze dan aan al die kinderen komen vraag ik me af. 

Toch meer even naar de postzegels, de persoonlijke dan.  Laatst had ik weer een ontwerp dat niet door de ballotage kwam. Meestal maak ik een screenshot van mijn bestelling om te kijken of het ook zo wordt uitgevoerd.



Kwam een heel verhaal maar omdat het Heinekenlogo erop staat, wat natuurlijk beschermd is,  werd het ontwerp  afgekeurd door postnl.  Facebook vond het wel oké, kwam het vandaan.  Nog wel nakijken of hij niet berekend is.. 
Vandaag weer een besteld waarbij ik mijn twijfels heb, in de kerstperiode heb je meer kans. Heb ik deze tekst al niet eerder geschreven o,i,d, Heb je met rjjper worden en bijna 1000 postings hier.




Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats