Wednesday, October 17, 2012

Tentoonstelling Dodewero


Vandaag is de tentoonstelling opgebouwd (Dodewero) Na een dagje hard werken werden de dieren vanavond ingekooid. Hier een van mijn wildpatrijs hanen. Heb totaal 5 kippen staan op een tentoonstelling van bijna 350 dieren. Morgen is de keuring door een 6 tal keurmeesters. Zelf denk ik dat ik matig tot slecht zal scoren met mijn dieren. Was ook een toevallig jaar en van een kleur die ik eigenlijk niet fok.
We zullen wel zien morgen wat de beoordeling is van mijn dieren. 
Na de keuring komen er sowieso verkooplabels aan te hangen. Wil ze allemaal kwijt om toch weer met witte zijdehoenders verder te gaan volgend jaar. Laat wel weten hoe het afloopt op de tentoonstelling.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats