Monday, March 05, 2012

Het komen er steeds meer, persoonlijke postzegels.

Vandaag een brief met twee persoonlijke postzegels erop en 2 vellen erin. Neen deze keer niet voor mij maar voor mijn echtgenote. Haar hobby is kaarten maken en een van de -internet- clubs waarvan ze lid is bestaat dit jaar 10 jaar. Regelmatig, doorlopend volgens mij,  hebben de dames wedstrijden  lopen met een thema om kaarten te maken. Als je tien jaar bestaat dan is dat natuurlijk een mooi thema. De kaarten worden ingestuurd en er wordt gestemd wie de mooiste heeft. De prijs was deze keer een velletje postzegels met het winnende ontwerp. Nu maakt mijn echtgenote fraaie kaarten en dat heeft ook nu weer resultaat gehad. Een aantal jaartjes dit fenomeen van pp's onder de aandacht brengen en dan komt het vanzelf. Laat de gestempelde zegels zien, de velletjes heb ik dus niet ...
Het is natuurlijk leuk om je eigen ontwerp te krijgen op een persoonlijke postzegel, zelf denk ik dat er meer zullen komen bij deze club. Wacht het gewoon af....

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats