Tuesday, February 14, 2012

De Flow erin houden.

Hoe doe je dat, een beetje de flow erinhouden in je verzameling(en). Je bezoekt beurzen, ruildagen, verenigingsbijeenkomsten en veilingen. Dan kun je al een redelijke dagtaak hebben. Hoewel je geldbuidel niet zo dik meer hoeft te zijn is het natuurlijk wel makkelijk als je wat uit te geven hebt. Naast al dat gereis kun je natuurlijk ook het internet op. Het WWW bied je geweldige mogelijkheden voor inkoop en verkoop van postzegels, om maar niet te spreken van de informatie die je kunt vinden. Ik houd de flow erin door af en toe wat persoonlijke zegels te -laten- maken, zo zijn er nog wel een aantal medestanders die dat doen.
Vandaag ontving ik een tweetal bestellingen, zie blog van eergisteren, en eentje om de Flow erin te houden, die laat ik hier zien. Het valt me op dat ik zelf de eerste bestelling binnen heb met het PostNL logo, zie detail.



Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats