Tuesday, December 14, 2010

Port Betaald Greetz


Van diverse kanten komen er zegels bij mij binnen, iedereen heeft natuurlijk zijn bronnen. Deze zegel vandaag ontvangen van mijn schoonmoeder (91) . Ik had dit soort nog niet gezien. Greetz is een organisatie, weet niet van wie,  waar je een "persoonlijke" kaart (of meerdere) kan laten maken en die wordt dan ook voor jou verzonden. Best wel een leuke zegel met een Franse "Port Betaald" tekst en een opgedrukt gedeelte van een stempel.(Amsterdam)   Het recht opplakken van de zegel op de enveloppe zit denkelijk niet bij de prijs in...
Een ongestempelde, sorry gedrukte versie van het stempel, zal er wel niet zijn of komen. Waar de (R) voor staat is me niet geheel duidelijk. Zijn eze zegels in meerdere versies?

Labels: , , ,

1 Comments:

At Monday, December 20, 2010 at 6:51:00 AM PST , Blogger Unknown said...

Mag ik me even voorstellen? Ik ben Simen Schimmel, mede oprichter van Greetz, een website waar je online persoonlijke kaarten kan maken en bestellen.

Greetz kaarten worden nadat ze zijn geprint in een envelop gestopt en vervolgens krijgen ze een Greetz (port betaald) postzegel. En zoals alle post bezorgt TNT bezorgt de kaarten.


Het merkbeeld van Greetz is een zegel dus is het helemaal mooi dat de Greetz zegel nu ook een officiele zegel is geworden. Er is overigens ook speciaal voor de Kerst een Greetz Kerst variant (zie www.greetz.nl). Met betrekking tot het rechtplakken, we doen juist ons best om de zegel niet recht te plakken, dat doet de gemiddelde consument namelijk ook niet ;)

Hopelijk kunnen jullie wat met mijn comments! Greetz,Simen

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats