Tuesday, December 21, 2010

Bijplakkers

Je kent ze vast wel, onze "geweldige" bijplakzegels. Binnenkort uit de mode bij de TNT, of waarschijnlijk nu al. Zelf heb ik toch maar een voorraadje ingeslagen, er valt veel te combineren dezer dagen. Oude guldenswaardes, de eurozegels en de enen en tweeen die we tegenwoordig rijk zijn.  Zou ik bijna de decemberzegels nog vergeten. Zoals de TNT zich nu opsteld zijn er vast meer postbode's nodig dan ze hebben....Er valt na 1 januari 2011 volgens mij heel wat te controleren aan brieffrankeringen.
Als zelfs filatelisten het spoor bijster raken, wat moet de gewone consument dan wel niet. Overigens is er ook nog een bijplakzegel van
€ 0,12. Daarvan  is mijn "voorraad" 1 vel (in mijn verzameling)

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats