Monday, June 06, 2022

Als ze me missen ben ik .....

Nu was het een jaar of twee geleden dat ik voor het laatst gevist heb. Meestal met mijn zwager, of hier of bij hem ( in Noord Noord-Holland). Om een of andere reden was het er niet van gekomen iets met 


Inmiddels zijn wij,  zoals het genoemd wordt in goed Nederlands weer "back to normal". Dat was een heel gedoe en duurde nogal even. Heb daar nog een zegeltje voor uitgegeven, dat terug naar normaal.  Je ziet waarom het even heeft geduurd,


Nu is het er dan weer eens van gekomen, dat vissen,  niet hier  


maar gewoon in de Neder-Betuwe. 


De Waal en overnachtingshaven te IJzendoorn waren de plekken waar we hebben gevist.
Overigens was de vangst niet pm over naar huis te schrijven,  doe ik ook niet maar een blog is toch even iets anders..


Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats