Tuesday, May 24, 2022

Perfins en meer.

 Heb enige tijd terug mijn ooit aangeschafte doos zegels en enveloppen USA,  op onze verenigingsavond van de Globe, nog eens voor de dag gehaald.

Verzamel(de?) ook USA tot 1986 en in deze partij, van een overleden lid, zit er vol van, oudere goedkopere zegels en misschien ook wat hogere waardes. Liggen er al zeker 10 jaar om eens uit te zoeken. 

Heb speciaal gezocht naar perfinzegels waar er wel wat in voorkwamen. Nu bewaar ik ook alle perfins apart, doch misschien is het beter toch wat meer in de markt te zetten. Je kunt ze uiteindelijk niet meenemen en de familie heeft er ook geen idee van of e.e.a. nog wat waard is.

Laat even de voorkant zien van de zegels, zie dat ik ze voor verkoop ook beter nog eens om kan draaien.



Toch maar even een scan gemaakt van de achterzijde, geeft idd een beter beeld.
Normaal gooi ik beschadigde zegels weg, doch deze laat ik maar zo met zijn allen..







Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats