Tuesday, March 11, 2014

Zomer ??

Zie dat ik al wat dagen het blog niet heb aangevuld. Vast omdat het weer zo fraai is en er ook nog andere werkzaamheden zijn die mij bezig houden. Afgelopen dagen ergens naar opzoek geweest in mijn paparassen. Wat je al niet tegenkomt in je  -papieren- verleden. Werk, hobby en vrijwilligersactiviteiten, zou er wel een of twee boeken mee kunnen vullen. (of een nieuw blog natuurlijk)  Laat vandaag een pagina zien uit een Flipjesboekje (nr 24) hetwelk met goed fatsoen op dit blog kan staan. Flapoor met zijn verzameling. Mijn verzameling staat even in de "hold", hoewel a.s. donderdag weer clubavond en daar moet ik nog wel wat voor uitzoeken.
 
 
Als ik morgen de twee volgende bladen laat zien kun je het gehele verhaal lezen.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats