Tuesday, May 24, 2011

Marketingtrucs

Vandaag op de mat de TNT Collect met een nieuwe folder van Collectwereld. Eerste gedachte is dat de PostNL alvast aan het werk is geslagen met een nieuwe activiteit. Na vluchtige bestudering en doorlezen blijkt dat het een co-productie is met de firma Nordfrim. De TNT b.v. alle zegels die ouder zijn dan twee jaar via deze firma verkopen. ook allerlei andere producten worden aangeboden, van kilowaar, albums, tot kleine thematische items enz.enz.  Er zal wel heel wat "denkwerk" aan vooraf gegaan zijn aan deze actie.
Zelf vind ik dat het postzegelverzamelen door al die marketeers gewoon naar de knoppen is/wordt geholpen. Je moet wel sterk in je -financiele- schoenen staan om je verzamelgebied compleet te houden. Niet dat je dat lukt ook niet met genoeg pegulanten. Er zullen nog heel wat mensen afhaken met het -kopen- van jaarsets en wat er verder nog meer voor goedbedoelde rotzooi wordt aangeboden.... Overdaad schaadt zeiden ze vroeger en dat is nog steeds zo al noemen ze het nu overdosis.

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats