Thursday, May 12, 2011

65+

Hij wordt beschouwd als de vader van de AOW, letterlijk niet helemaal waar heb ik eens gelezen maar dat zijn wel meer dingen op deze wereld. Zelf werd hij ruim 100 en heeft dus heel wat jaren  "van Drees getrokken" zoals dat in de volksmond heet. Hier een blokje van 4 stuks , uit mijn dubbele zegels, waar de 100ste verjaardag gevierd werd met de uitgifte van een speciale zegel. Zelf sta ik nu aan het begin van deze nieuwe loopbaan.... Misschien ook tijd voor een herdenkingszegel?

Enkele geweldige kaarten ontvangen waarvan ik wat bloggerelateerde zal laten zien. Deze is van Anneke Visscher, een collega kaartenmaakster van mijn echtgenote. (KE) staat er achter haar naam, dit voor de kenners. Bedankt Anneke voor de leuke kaart en je wensen.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats