Sunday, October 31, 2010

Promotie voor postzegels


Als je de bewegingen van de TNT een beetje volgt zie je dat "de markt" van postzegels een beetje wordt overvoerd. Het eerste plaatje was bij de introductie van wat de TNT "persoonlijke"duckstadpostzegels noemt. Denkelijk en aannemelijk is dat er te weinig mensen in de marketingtruc van de TNT zijn getrapt. Wat te doen zal er wel in de vergadering zijn geopperd, nu we gaan gewoon een nieuwe poging wagen. Dagobert Duck spreekt toch een ieder aan, zwemmen in het geld. We doen er een gouden ei bij, kun je ze leuk een voorafstempeling geven, en dan komt het vast goed. De consumenten zullen in de rij staan om een abonnement te nemen op deze "persoonlijke" postzegels. Ik heb het reeds eerder vermeld, er is NIETS persoonlijks aan deze zegels. Wel leuk om op een brief te plakken natuurlijk maar dan alleen de "normale" zegels, uitgegeven door de TNT en verkrijgbaar in -wat ze weer- de postkantoren. 

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats