Thursday, July 26, 2007

Cancellations


Just 1,5 months and we have a new cancellationstamp in our village. Still a try out from our TNT mail. Show you the letter to myself. Don't have a FDCancellation, must be day 3 or 4.


Lees in het maandblad Philatelie 2007/06 over het nieuwe stempel van TNT en dat daar 3500 stuks van zijn/worden uitgegeven. Het stempel wat ik liet zien (dagtekening 14 mei 2007) van ons postagentschap is inmiddels ingestort en dit is het nieuwe stempel, wel ovaal doch een iets andere layout.

Labels:

1 Comments:

At Thursday, September 27, 2012 at 9:23:00 AM PDT , Blogger H'94 said...

Wordt het poststuk niet geretourneerd, wanneer u een stempeling van het postkantoor op de postzegels laat zetten? Toen ik bij het PostNL agentschap te Hoogkarspel om een stempeling vroeg, werd het me afgeraden om die op de postzegels te plaatsen. Immers, het sorteercentrum zou dan zien dat ze al waren gestempeld etc.

Hierna heb ik even gegoogled en kwam ik op de volgende pagina:http://sendmeacover.blogspot.nl/search?q=netherlands
Ik geloof dat deze stukken door u zijn verzonden en alle zijn aangekomen. Is het dus toch mogelijk postzegels op deze manier te stempelen?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats