Tuesday, September 06, 2011

Postzegelseizoen

Hij is gearriveerd, het postzegelseizoen. Voor mijn club De Globe heb ik de eerste boekjes ontvangen voor de rondzendingen in het gebied die ik beheer. Het is een apart fenomeen rondzendboekjes. Ik vraag me wel eens af of het de moeite waard is dergelijke boekjes in te zenden. Als ik de zending van heden bekijk zie ik boekjes waarin zegels van bv. € 0,20 tot € 0,45 per stuk, niets mis mee. Echter op clubavonden hebben we de z.g. 5 cents ( € 0,05) boeken waarin vaak dezelfde zegels zitten.  Nu is het zo dat sommige leden niet naar de clubavonden komen doch uitsluitend lid zijn van de rondzending, een gemiste kans om goedkoper aan postzegels te komen?
De aangeboden boekjes met dergelijke zegels zijn m.i. meer opvulling dan dat er uit verkocht wordt. Een plaatje van een clubavond staat hieronder.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats