Monday, September 11, 2023

Probeer een beetje op te ruimen, van alles en nog wat dus.  Zit uiteraard geen systeem in en heb net wat oude e-mails weggegooid, oude linken naar websites verwijderd en wat gekeken naar postzegeldingen op mijn PC.  Nu kwam ik deze oude kaart tegen, denkelijk ooit van het WWW afgehaald.  Zit naast diverse afbeeldingen van mijzelf. Laat er maar wat zien dus.


Sons of Britain, leuk knipwerk van "gewone" zegels.





Uitnodiging voor een veteranen dag uit 1921, misschien in mijn bezit vanwege 1921, 
Ga ik deze zoeken ?






Hieronder een welke ik van mijn werk heb meegenomen. Firma Vijfhuizen was Plastic Industrie Vijfhuizen oftewel PIV, na faillissement doorgestart als Lavac b.v. ( LAssen en VACuumvormen)

Ergens in een doos of stapel dus..









  

Labels: , , , , , , ,

1 Comments:

At Monday, September 11, 2023 at 6:26:00 AM PDT , Blogger Cees Prins said...

Zie dat ik hierover ook in 2014 een stukje heb geschreven. zoeken op lavac dus..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


View My Stats